רכבי הפנאי הגדולים של ב.מ.וו תמיד היו קרביים ומפחידים אך עכשיו אחרי שדרוגם לרמת ה-M, הם נראים ומרגישים קרביים ועוצמתיים עוד יותר. הדגמים המשודרגים ייקראו X5-M ו-X6-M, ויזכו לקבל מנוע עוצמתי במיוחד וחסכוני ביחס לרכבים ולדגמים הדומים, בלמים מוגדלים וחזקים, מתלים איכותיים וחדשים וכמובן, עיצוב שיגרום לכם להבין שלא מדובר בעוד רכב. שני הדגמים יקבלו מנוע זהה בעל 8 צילינדרים טווין-טורבו בנפח 4.4 ליטר המספק 575 כ''ס ומומנט מירבי אדיר של 76.5 קג''מ ב-2,220 סל''ד. המנוע יחובר לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. בנוסף, המנוע יחובר למערכת הנעה כפולה שיכולה להעביר 100% מהמומנט לכל אחד ואחד מהצירים. שני הדגמים מאיצים מ-0 קמ''ש ל-100 קמ''ש תוך 4.2 שניות בלבד. יש לזכור שהרכבים העוצמתיים האלו שוקלים לא פחות מ-2.3 טון. צריכת הדלק ירדה ב-20% לעומת הדגמים הקודמים ולפי נתוני היצרן המנוע צורך ליטר אחד של דלק לכל 9 ק''מ בנסיעה משולבת.
הדגמים הונמכו ב-10 מ''מ והתווספו להם בולמי זעזועים עם שיכוך משתנה מאחור. נהג הרכב יוכל לבחור בשלושה סוגי נסיעה לפי מצב רוחו או לפי תנאי השטח. הדגמים יצוידו בחישוקי אלומיניום בקוטר של 20 או 21 אינץ' לפי בחירה. סדרת ה-M קיבלה שדרוג אדיר בביצועים אך גם בתחום העיצוב והאבזור היא לא קופחה. היצרנית דאגה לתת תחושת קרביות ועוצמה בכל מה שקשור למראה החיצוני כך שלא תפספסו את הפגושים הספורטיביים או ארבעת המפלטים. כמו כן, פתחי יניקה, מושבי ספורט מעוצבים, הגה ספורטיבי, דוושות אלומניום ושלל אביזרי בטיחות. מערכת מולטימדיה מקורית ואיכותית ועוד. ב.מ.וו דאגה שלדגמי ה-M יהיה נהמה בעת סחיטת דוושת הגז שלא תשאיר אתכם אדישים...
X5-M
X6-M
תהנו מסרטון איכותי של ב.מ.וו