הפיג'ו 308 SW 2014 מצטרפת לגרסת האצ'בק שהוצגה בדורה החדש בתערוכת פרנקפורט לפני מספר חודשים. מלבד היותה ארוכה יותר, כיאה לרכב סטיישן, ה-SW לא מציגה מראה חיצוני שונה מה-308 האצ'בק, והיא מצליחה לשמור על המראה הקליל והספורטיבי שלה. מלבד המראה ה-SW תהנה גם מאותם מנועים של גרסת ההאצ'בק הכוללים את מנוע ה-1.2 ליטר המספק 82 כ"ס, 1.6 ליטר המפיק 125 כ"ס, ו-1.6 ליטר המייצר 150 כ"ס. מלבד מנועי הבנזין יוצעו גם מנועי הדיזל 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר.
כאמור, מה שמייחד את גרסת הסטיישן הוא תא המטען היחסית גדול שלה שב-308 SW יכול להכיל עד 610 ליטר. גודל זה ממקם את ה-308 במקום השני בדירוג תא המטען הגדול ביותר בסגמנט אחרי הסיוויק סטיישן החדשה. דבר נוסף שמייחד את ה-SW מגרסת ההאצ'בק הוא מסך בגודל של 9.7" המאפשר שליטה במערכות הרכב. גם ברכב זה ממשיכה פיג'ו עם גלגל ההגההקטן יחסית ובגרסת ה-SW הרימה פיג'ו את לוח המחוונים על מנת שקו הראייה של הנהג עם הלוח יעבור מעל גלגל ההגה.
לדגי פיג'ו נוספים- לחץ כאן.