כאמור, הלקסוס תגיע רק בגרסת ה-300h ההיברידת כרגע. לרכב מנוע בנזין 2.5 ליטר המספק 178 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 22.5 קג"מ המושג בין 4,200-4,800 סל"ד. המנוע החשמלי יספק 143 כ"ס ו-30.6 קג"מ. הספקם הכולל של שני המנועים יגיע ל-223 כ"ס. זמן ההאצה מ-0 ל-100 יעמוד על 8.3 שניות והרכב ימשיך עד 200 קמ"ש מקסימליים. צריכת הדלק תיהיה מרשימה מאוד לרכב מסוג זה ותעמוד על 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, לטענת היצרנית.
הלקסוס תגיע בשלוש רמות גימור: אקסקיוטיב, לוקצ'רי, ופרימיום. רמת האקסקיוטיב תציע בין היתר: התנעה ללא מפתח, חיישני אורות וגשם, מערכת שמע עם שישה רמקולים, דיבורית BT, כניסת USB, פנסי LED, מסך 7" מרכזי, ועוד. רמת הגימור לקצ'ורי תוסיף: מושבי עור ,כיוונון וחימום המושבים הקדמיים, מצלמת עזר לחנייה ועוד. רמת הגימור המפנקת ביותר, הפרימיום תציע בנוסף: מערכת פתיחה, נעילה והתנעה ללא מפתח, מראות צד מתכהות, הגה מתכוונן חשמלי ועוד.
באגף הבטיחות זכתה ה-IS בציון המקסימלי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק. הציון המפורט הוא 91% בהגנה על נוסע מבוגר, 85% עבור נוסע צעיר, 80% בהגנה על הולכי רגל, ו-66% על מערכות הבטיחות.
ה-IS שודרגה גם בתוך תא הנוסעים. רוחב בסיס הגלגלים הוארך ל- 2.8 מטר. מה שהופך את המכונית לאחת מהמרווחות בקטגורייה שלה. נפח תא המטען הוא 450 ליטר.
מחירי הלקסוס:
300h אקסקיוטיב: 249,000 ש"ח.
300h לקצ'ורי: 269,000 ש"ח.
300h פרימיום: 289,000 ש"ח.
לדגמי לקסוס נוספים.