פיג'ו 208 החדשה נחתה בישראל, המחיר החל מ- 69,900 ש''ח

ה-208 של פיג'ו זכתה למתיחת פנים ולתג מחיר תחרותי ביותר לסגמנט

מאת: דני שמואלי | נכתב ביום ראשון 19 יולי 2015

יבואן רנו לישראל, חברת לובינסקי,  מכריזה על תחילת שיווקה של פיג'ו 208 שעברה רענון ומתיחת פנים ומנועים חדשים וחסכוניים. ה- 208 נמצאת בקטגורית הסופר-מיני ועם תג המחיר האטרקטיבי, היא בהחלט תתן תחרות טובה למתחרים. מתיחת הפנים כוללת פגוש קידמי חדש עם נגיעות כרום, פנסי LED חדשים, גריל חדש ויפה ופנסי LED אחוריים חדשים ''שמדגישים את העיצוב האחרון של סיטרואן הכולל 'טפרי נמר' בחלק האחורי'', כך לדברי היצרן. 

המנועים החדשים של ה- 208 הם ערך המוסף של הדגם החדש. המנוע הראשון הינו מנוע טורבו בנזין בעל שלושה צילנדרים 1.2 ליטר המספק 110 כ''ס ב- 5,500 סל''ד ומומנט מירבי של 21.1 קג''מ ב- 1,500 סל''ד. למנוע מחובר תיבת הילוכים משוכללת בעלת שש הילוכים. בנוסף, הרכב מגיע עם מערכת Stop & go לחסכון בדלק. לפי נתוני היצרן, מנוע זה צורך ליטר אחד ל- 22 ק''מ. תאוצת הרכב מ-0 קמ''ש ל-100 קמ''ש עומדת על 9.8 שניות ומהירותו המירבית תעמוד על 194 קמ''ש.

הדגם החדש יגיע עם מספר רמות אבזור כשהראשונה נקראת אקטיב (Active) הכוללת פנסי ערפל, שמשות אחוריות כהות, חישוקים קלים, בקרת שיוט הכוללת מגביל מהירות, שש כריות בטיחות, מערכת מולטימדיה עם כפתורי שליטה על ההגה, מסך מגע ''7, בלוטות' מובנה וחיבורי AUX ו- USB. המחיר של האקטיב יעמוד על 99,900 ש''ח. בלובינסקי מבטיחים ש-300 היחידות הראשונות יימכרו במחיר הנחה של 96,900 ש''ח. במידה והלקוח יירצה להוסיף לגרסה זו גם גג זכוכית פנורמי, הדבר אפשרי בתשלום נוסף.

מנוע נוסף שיוצע במחיר של 69,900 ש''ח יגיע עם נפח של 1.2 אטמוספרי המספק 82 כ''ס. המנוע יחובר לתיבת הילוכים ידנית. הגרסא הגבוהה ביותר נקראת GTI ספורט והיא מצוידת במנוע בנזין טורבו בעל 1.6 ליטר המספק 208 כ''ס ומומנט מירבי של 30.6 קג''מ המחובר לתיבה ידנית. מחירה של ה-GTI תעמוד על 149,900 ש''ח (זול יותר מה- GTI הקודם ב- 5,000 ש''ח).