ג'נסיס - מותג הפאר החדש של יונדאי

יונדאי משתדרגת, תת-המותג ג'נסיס יהפוך למותג יוקרה עצמאי

מאת: דני שמואלי | נכתב ביום שלישי 10 נובמבר 2015

אחרי שהיצרנית הקוריאנית מימשה בהצלחה רבה את שאיפותיה להפוך לאחת מהגדולות בעולם היא פונה לשדרג את מעמדה על ידי הקמת מותג יוקרה עצמאי תחת השם 'ג'נסיס'. יונדאי מבקשת להתחרות בתחום הרווחי ומקדם התדמית של מכוניות היוקרה על ידי מותג נפרד. מהלך דומה לזה שעשו טויוטה וניסאן מזמן עם מותגי היוקרה שלהן לקסוס ואינפינטי.

יונדאי תחדד את ההבחנה בין המותגים ג'נסיס ויונדאי על ידי  עיצוב, לוגו, שמות דגמים ושירות ללקוח יחודיים עבור המותג החדש. העיצוב יבוצע בידי ראש מחלקת העיצוב ביונדאי המעצב הבלגי לוק דונקרוולקה (Luc Donckerwolke) שבעברו עיצב עבור מותגי היוקרה בנטלי ולמבורגיני. עיצוב הסמל של המותג החדש מזכירה (וכנראה שלא במקרה) את זה של בנטלי.

בהתחלה ג'נסיס ימכר בשווקים הגדולים של יונדאי; דרום קוריאה, סין, ארצות הברית והמזרח התיכון ובהמשך ישווק גם באירופה עם גדילתו והתבססות של המותג. כרגע אין כוונה לשווק את המותג החדש של יונדאי בישראל.