מיצובישי אאוטלנדר PHEV בישראל, החל מ- 194,900 ש"ח.

הדגם החדש של האאוטלנדר נטען בקלות בבית ועם מחיר אטרקטיבי ביחס למפרט הרכב.

מאת: דני שמואלי | נכתב ביום שלישי 21 מרץ 2017

לפני כשנתיים הושק באירופה האאוטלנדר PHEV, תת הדגם של האאוטלנדר שניתן להטעינו בטעינה ביתית פשוטה. מאז חברת כולמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, מנסה להנחית את הרכב בארץ הקודש ועכשיו היא סוף סוף מצליחה לאחר שקיבלה את האישור המיוחל. בזכות האישור אותו קיבלה החברה ניתן להטעין את הרכב בטעינה ביתית פשוטה ע"י הסבה של שקע ביתי לשקע תעשייתי. האאוטלנדר ההיברידי יוצע בארץ בגרסת חמש מקומות בלבד.

ה-PHEV מצויידת בשני מנועים חשמליים בנוסף למנוע בנזין 2.0 ליטר. לרכב אופציה לנסיעה בשימוש חשמלי בלבד וטווח הנסיעה במצב זה, לטענת היצרנית, עומד על 54 ק"מ ומהירות מקסימאלית של 120 קמ"ש. השילוב של מנוע הבנזין עם המנועיים החשמליים יספק לרכב 203 כ"ס כאשר ישנה אופציה נוספת בה מנוע הבנזין ממלא את סוללות הרכב ואז הרכב יהנה מ- 164 כ"ס. זמן ההאצה מעמידה למאה קמ"ש, בשילוב המנועים, יעמוד על 11 שניות והרכב ימשיך עד מהירות מקסימאלית של 170 קמ"ש. זמן ההטענה של הסוללה בטעינה ביתית יעמוד על 5.5 שעות.

הרכב מגיע לארץ בשתי רמות גימור, הרמה ה"פשוטה" יותר - SUPREME  והרמה הבכירה LUXURY. כבר ברמת הבסיס מציע הרכב את מערכת המולטימדיה של כלמוביל, בקרת שיוט, מובילאיי, מפתח חכם, שבע כריות אוויר, חישוקים קלים 18 אינץ' ועוד. הרמה הבכירה תוסיף על אלו חיישני חניה היקפיים, גג פנורמי, ריפוד עור, חימום למושבים, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית במהירות של עד 80 קמ"ש. גרסת ה-PHEV תזכה לאחריות מורחבת והלקוחות יהנו מאחריות של חמש שנים או עד 100 אלף ק"מ למערכת החשמל ושמונה שנים או עד 160 אלף ק"מ על הסוללות.